سفر به مسکو . سنپترزبورگ...........
قند عسل مامان و بابا
برای پسر گلم
درباره وبلاگ

بسم الله خوش اومدید. داستان ما از اونجا شروع شد که در چهارمین سالگرد ازدواجمون ما متوجه شدیم که خدای مهربون یه فرشته گل بهمون هدیه داد. تصمیم گرفتیم اینجا لحظه های بزرگ شدنش رو ثبت کنیم.
نويسندگان
یک شنبه 19 مهر 1394برچسب:, :: 10:36 :: نويسنده : زهرا-مصطفی

یک سفر رویایی داشتیم اول از همه خدارو شکر میکنم که این لطف رو بهمون کرد و تونستیم یه مسافرت خوب از هر نظر رو تجربه کنیم .

خلاصه ای از سفر بخوام بگم

سه شنبه شب بعد از اثاث کشی و چند روز سخت راهی تهرانم شدیم مامان جون هم هنوز خونمون بود قرار شد صبح فردا بره با پرواز خونشون. خلاصه رسیدسم تهران و با یه تاکسی راهی فرودگاه امام شدیم ساعت چهار صبح حرکت کردیم اریا جونم کلا از دوازده خواب بود خلاصه سه ساعت  و نیم بعد رسیدیم مسکو از اونجا با یه پرواز راهی سنپترزبورگ شدیم ظهر دیگه تو سنپترزبورگ بودیم روز اوا خودمون رفتیم تو خیابوناش قدم زدیم اطراف هتل دوست داشتیم بافت شهر رو ببینیم خیلی زیبا بود تو راه رفتیم یه پارک کودک زیبا اریا کلی بازی کرد و برای شب اماده تور کشتی و گشت روی رودخانه نوا شدیم که خیلی عالی بود یکمی سرد بود شما تو کشتی خوابیدی اما واقعا می تونم بگم بی نظیر بود منظرش دیدنی هاش خیلی عالی بود .

شب اومدیم هتل دیر وقت بود خوابیدیم روز دوم راهی گشت اولمون شدیم که کلیسای اسحاق مجسمه الکساندر خیابان نفسکس و کلی جای دیگه که با دیدن عکسا دقیق یاد میاد شبش رفتیم رقص باله که واقعا زیبا بود لذت بردنم شام ها هم که به کی اف سی و مک دونالد و برگرکینگ و پیتزا هات میرفتیم خیلی عالی بودند.

روز بعد هم راهی گشت شهری و دیدن مکانهای تاریخی شدیم موزه هرمیتاز هم رفتیم عالییییییییی بودشب به رقص فولک رفتیم اون هم زیبا بود اما شما حوصلت سر رفت

روز بعد هم کاخ پترهوف و باغ پترهوف که از زیباییش چی بگم واقعا زیبا بود و عصر هم رفتیم کاخ کاترین که عالییییییییییییییییی بود عالییییییی اینقدر محو.طه باغشو دوست داشتم واقعا زیبا بود این از سنپترزبورگ خودمون هم تو هر فرصتی قدمی تو خیابونای اطراف میزدیم خوش میگذشت

روز بعد راهی رفتن به مسکو شدیم تو مسکو روز اول تور کشتی داشت که ما چون تو سنپترزبورگ رفته بودیم اونو نرفیم عوضش رفتیم میدان سرخ تو ش خیلی زیبا بود هنوزم جشنواره هاش و شادی مردم و اون اهنگ ها تو گوشمه وای که چقدر میدان سرخ تو شب زیبا بود

روز بعد رفتیم گشت شهر مسکو خیابان اربات کلیسای عیسی منجی پل عشاق  میدان پیروزی و ..... شب هم از عصر خودمون رفتیم پارک ودنخواه و موزه هوا فضا تو برنامه تور رقص فولک بود که اونو نرفتیم و انگار کنسل شد تورش کسی نرفت .

روز اخر هم دوباره گشت شهری و توری که گرفتیم تور رقص پاتیناز بود و سیرک که خیلیییییییییی دوست داشتم عالی بود واقعا .

روز بعد هم تا ظهر وسیله جمع کردئیم چک اوت کردیم رفتیم فروشگاه مگا تا شب و ایکیا که م از اونجا کلی خرید کردیم ساعت ده و نیم شب هم پروازمون بود خدارو شکر همه چیزززززززز عالی بود بعد رسیدیم تهران رفتیم ازادی از فرودگاه امام و اونجا با یه دربست راهی شمال شدیم.

خودمم باورم نمیشد که اون همه گره ایی که تو این چند وقت تو زندکیمون بود از دفاع من گرفته تا اثاث کشی و بلاتکلیفی برای خونه که پول طرف رو نمیدادن و ... تا غروسی رفتنون و مسافرتمون خدایا شکرت به خاطر اینکه خیلی وقتا به موقع و در بهترین زمان به داد ادم میرسی الهی شکرررررررررررررررر